*HEARTBEATS*

Bonjour!

Welcome to my blog . Thanks for spending some time with me and this blog . Just follow me . =) Bla.Bla.Bla. Put anything in here . EAH-SY .



Shout !


Okay this is CBOX section . Make it small . Like 200 px ? Yeah that'll be fantastic . Just put that in that size . The smaller the cuter . :)

Big Claps

Template: Marilyn Syaza
Editor:YOUR NAME
Other: WeHeartIt Photobucket
IDZHAM :)


IDZHAM? tu lah nama lelaki yang telah muncul dalam hidup kita sejak 6 nov 2011. i really love him so much. dia baik dan baik sangat. tapi segalanya musnah. :anongnangyari:
ya allah.. apakah semua ni? adakah ianya hanya dugaan dalam perhubungan kami? ataupun memang kami tidak ditakdirkan bersama? ya allah.. sesungguhnya hamba berserah padamu ya allah.. kekal kan lah kami sekiranya masih ada rasa cinta antara kami ya allah..
sekiranya tidak hamba redha. tetapi dia lah lelaki yang akan menjadi lelaki terakhir untuk aku. kerana dia adalah yang tebaik drpada yang lain.
terima kasih kerana memberi aku peluang untuk mengenali dia walaupun aku tidak mengetahui berapa lama akan ku kenal dia . sesungguhnya aku sangat menyayangimu idzham. demi allah.

mungkin kita punca daripada semua ni. menyesal sekarang takguna kerana yang mamou untuk berkata - kata adalah ucapan maaf dipinta. sungguhpun begitu, aku sentiasa menyayangi kau idzham,. trust me. i'm sorry for all this :sorry:.

kita tahu kita tak cukup sempurna untuk awak.. jangan hukum atau seksa kita macam ni. kita cuma manusia biasa . kalau betul awak taknak kan kita tinggalkan kita dengan cara baik. apakah selama ni tak cukup kasih sayang yang kita beri? ataupun tak cukup pengorbanan yang kita lakukan? apa yang kita tak buat untuk awak? apa? kita lakukan semua untuk awak. kita rela hilang kawan lelaki daripada hilang awak. the reason why cause i really love you and i don't want to lose you. now segala kenalan contact yang berlambak pernah kita layan dulu semua kita buang it's for you baby. biar apa pun diorang kata . kita terima.. sebab kita mula percayakan awak since awak kata awak takkan tinggalkan kita.now what? you break my heart. and it's very hurt !

kita sedih kita menangis kita takut awak tinggal kita. kita tak sanggup nak hilang awak :puppyeyes:.
now susah untuk kita percayakan awak lagi sayang . susah sangat. awak dah khianati kepercayaan kita. awak tipu kita. why? why? hmmmmm :'(
kita dah tawar hati tahu tak.
now i'm pasrah.. kita pasrah dengan segalanya . kita terima ketentuan illahi okay.
bukan kerana tak syg kerana terlalu sayang tapi dikhianati. sia - sia pengorbanan kita selama ni untuk awak. jikalau duka yang awak beri.

and now i really love mohd idzham shafiq bin roslan. only him. i can't to open my heart for other men except you. i'm swear . :tsk: i'm tired for all this. please appreciate me like before. i don't want to know and love idzham anymore if you not change yourself like idzham before. i miss the old you baby. really miss.:antok:


Older Post | Newer Post